593,063 unikalne wizyty

Nawigacja
Samorząd Uczniowski
Projekt ETAs - j. angielski
Linki
"Być sprawnym jak żołnierz - powstaniec"

„Być sprawnym jak żołnierz - powstaniec” - pod takim hasłem dnia 21 września odbył się Gminny Konkurs Historyczny zorganizowany przez Szkołę Podstawową im. Powstańców Wielkopolskich w Wyrzysku przy wsparciu finansowym Wielkopolskiego Kuratora Oświaty w Poznaniu.

Celem konkursu jest kultywowanie tradycji historii Polski ze szczególnym uwzględnieniem najbliższej okolicy. Przypomnienie i utrwalenie wydarzeń związanych z 100 rocznicą wybuchu powstania wielkopolskiego 1918-1919 oraz odzyskaniem przez Polskę niepodległości.

Naszą szkołę reprezentowała sześcioosobowa drużyna: Wiktoria Tworek, Martyna Janowiak, Krystyna Skwierawska, Mateusz Zamiatała, Maksymilian Rojewski, Remigiusz Wachowiak.

Konkurs składał się z dwóch części. W pierwszej, uczniowie musieli wykazać się swoją wiedzą o powstaniu wielkopolskim i napisać test. Druga część to test sprawnościowy- tor przeszkód, rzut granatem, transport rannego na noszach.

Nasi uczniowie wykazali się ogromną wiedzą i zdobyli bardzo wysokie lokaty po pisemnym teście. Nie gorzej zaprezentowali się w części sprawnościowej. Po podliczeniu punktacji nasza szkoła zdobyła drużynowo I miejsce.
Również indywidualnie zdobyliśmy - I miejsce zdobyła Wiktoria Tworek razem z koleżanką z SP Kosztowo Patrycją Pawlak.

II miejsce zajęli- Remigiusz Wachowiak , Maksymilian Rojewski i Olga Mrotek SP Wyrzysk
Słowa podziękowania kieruję do p. Sławomira Pinkowskiego, który pomógł w przygotowaniu części sprawnościowej.
Całej drużynie gratuluję i życzę kolejnych sukcesów i zwycięstw.







Beata Wachowiak

Znajdź nas na Facebook
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Jak do nas dojechać
Pogoda
Zegar
Kalendarz
Grudzień 2018
Ni
Pn
Wt
Sr
Cz
Pt
So






1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31





Imieniny
Dzisiaj jest
sobota 15 Grudnia 2018.

Imieniny obchodzą:
Nina, Celina, Walerian