722,358 unikalne wizyty

Linki
Sprawozdania finansowe
NAUKA BEZ GRANIC czyli warsztaty języka angielskiego

Dnia 31.05.2019 roku grupa uczniów z projektu English Teaching Activities wyjechała do Poznania na warsztaty języka angielskiego „Learning Without Borders”.

Zanim nadeszła umówiona godzina zajęć, udaliśmy się do ICHOT czyli Interaktywnego Centrum Historii Ostrowa Tumskiego - Brama Poznania, miejsca kształtowania się serca Wielkopolski. Jedną z atrakcji tego nowoczesnego muzeum była ekspozycja multimedialna, czyli interaktywna opowieść o przeszłości i dziedzictwie Ostrowa Tumskiego (wyspy katedralnej). Jej zwiedzanie przebiegało według wielu ścieżek i kontekstów, co umożliwiały prowadzące nas audioprzewodniki, przez co każdy z nas mógł zwiedzać wg własnej ścieżki. Dzięki grze świateł, barw i symboli mogliśmy być świadkami chrztu księcia Miesza I, zobaczyć jak powstawała pierwsza polska katedra lub podziwiać panoramę Poznania z tarasu na dachu muzeum.

Zwiedzając pobliską dzielnicę Śródka zobaczyliśmy również naścienną orkiestrę ,,Zieloną Symfonię’’, która gra podczas deszczu, a także niezwykły mural ukazujący życie na dawnych terenach miasta. Podglądaliśmy też plan filmu nagrywanego w tej klimatycznej dzielnicy. Na odpoczynek udaliśmy się do galerii Malta, gdzie każdy miał chwilę dla siebie.

O godzinie 14.00 wybraliśmy się na warsztaty pn. „Great Britain in 10 pictures” które były prowadzone w języku angielskim przez native speakera. Nauczyliśmy się tam poprawnie wymawiać słówka, wykonywaliśmy rysunki poprzez ,, obrazkowe dyktando’’ naszych koleżanek i kolegów , rozwiązywaliśmy quizy oraz dowiedzieliśmy się kilku ciekawych rzeczy o Wielkiej Brytanii.

Po męczącym dniu pełnym wrażeń wróciliśmy szczęśliwi do domu.

Naszymi opiekunami były p. Teresa Domalewska – Belka oraz p. Magdalena Matuszewska.

Julia Golla

Teresa Domalewska – Belka

Projekt „Podróżujmy z językiem angielskim” realizowany jest w ramach Programu Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności ENGLISH TEACHING, którego krajowym operatorem jest Nidzicka Fundacja Rozwoju NIDA.

Znajdź nas na Facebook
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło

Nie możesz się zalogować?